Vragen over aanmelden/bijeenkomsten

Vragen over aanmelden/bijeenkomsten

Ik ben aangemeld voor een bijeenkomst, maar ik wil annuleren

U kunt uw deelname voor een bijeenkomst alleen annuleren door een e-mail te sturen naar info@visitaties.nl. Kosteloze annulering kan tot 2 weken voor aanvang van de bijeenkomst.

Ik kan mij niet aanmelden voor de bijeenkomst

Het kan voorkomen dat het maximaal aantal deelnemers voor een bijeenkomst is bereikt en dan kunt u zich niet meer aanmelden. Twijfelt u of dit het geval is? Neem dan contact op met info@visitaties.nl.

Ik heb geen ontvangstbevestiging of bericht van inschrijving ontvangen

Na de inschrijving én de betaling ontvangt u automatisch een factuur en een bevestiging van uw inschrijving. Wanneer u de betaling niet succesvol afrondt, heeft u zich niet ingeschreven (krijgt u geen factuur) en rekenen wij niet op uw komst.

Ik heb me aangemeld, maar ik weet niet waar de bijeenkomst wordt gehouden

Op de website staat bij de bijeenkomst (zodra bekend) de locatie vermeld.

 

Vraag het Claudia

Vraag versturen